2013/05/15

Energy




























I've been full of beans recently so I've decided to take photos full of orange colour. Today I'm wrapped up in fantastically-blotted trousers (one of my favourites) and the white, airy blouse. I emphasized the upper part of it by the massive, expressively-patterned necklace. Plus the turquoise panama hat and the silver bag full of squared studs which I designed and made on my own. The whole outfit is rather casual. Accessories made it more interesting. What do you think about it? 


I also want to show you my new findings, and namely, the Ziaja shower gel and body lotion (the orange one). I'm delighted with the lovely fragrance of these cosmetics, as well as by the fact my skin feels absolutely wonderfully when creamed. It's pleasantly humidified long after the bath. I used to apply the “goat's milk” line's products but the orange ones are unbeatable.

Ostatnio rozpiera mnie energia, dlatego zdecydowałam się na zdjęcia zatopione w pomarańczowym kolorze. Dziś mam na sobie jedne z moich ulubionych spodni w fantazyjne kleksy, połączone z białą zwiewną bluzką. Prostą górę podkreśliłam masywnym naszyjnikiem w wyraziste wzory. Całość dopełnia kapelusz w stylu panama w kolorze turkusowym oraz srebrna torebka, nabijaną kwadratowymi ćwiekami, mojego projektu oraz produkcji. Całość utrzymana jest w codziennym stylu, a ciekawy charakter stroju uzyskany został poprzez dodatki. A Wy co myślicie o tym zestawie?

Chciałam się z Wami również podzielić moim ostatnim odkryciem, płynem pod prysznic oraz kremem do ciała Zija pomarańczowym. Jestem zachwycona zapachem tych kosmetyków, jak również tym jak rewelacyjnie czuje się po nich moja skóra, jest przyjemnie nawilżona, jeszcze przez długi czas po kąpieli. Wcześniej używałam linii kozie mleko, ale seria pomarańczowa jest bezkonkurencyjna.






















Bluzka: ZARA
Spodnie: Stradivarius
Szpilki: ZARA
Torebka: Art Fashion 
(projekt własny)
Naszyjnik: ZARA
Kapelusz: Hugo Boss

31 comments:

  1. ta bluzka jest cudowna!

    ReplyDelete
  2. Swietny, energetyczny look! W kapeluszu Ci do twarzy:)
    Pozdrawiam. Anka

    ReplyDelete
  3. Bardzo fajne spodnie! :)

    ReplyDelete
  4. Beautiful colors!

    Look so great =)

    addictbeiconic.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Swietna sesja, wygladasz super sexy ;)

    Shadow Of Style

    ReplyDelete
  6. po prostu obłędnie :)))))

    ReplyDelete
  7. Wspaniale wyglądasz.... bluzka i spodnie ...

    Ładny kolor butów....

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  8. cudownie wyglądasz!!! stylizacja jest MEGA!!! a spodenek zazdroszczę :)

    ReplyDelete
  9. Super energetyczne zestawienie Twojego wyglądu wraz z tłem sesji <3
    Pozdrawiam,
    M.

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz rewelacyjnie, zwiewna bluzka dodała całości lekkości, super!

    ReplyDelete
  11. Love it! :) Maybe we could follow each other on Bloglovin and/or GFC, Facebook?

    Please leave me a comment on my blog and I will follow you!

    http://kstylick.blogspot.com

    You can also like my Facebook page.

    https://www.facebook.com/Kstylick

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz super! Miałam i kozie mleko i pomarańczkę z Ziaji również byłam zachwycona :)

    ReplyDelete
  13. Przepięknie! Tło idealnie pasuje do stylizacji.

    ReplyDelete
  14. Kochana! Jesteś PRZEŁADNA :):D a stylizacja bardzo mi się spodobała:) jeden z lepszych blogów jakie ostatnio widziałam ;* Myślę, że masz mega wartościowego bloga więc obserwuję i będę stale zaglądać :) :*

    ReplyDelete
  15. ale energetyczne tło, aż chce się żyć! :-)

    ReplyDelete
  16. Buty i kopertówka świetne!:)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie:)
    Pozdrawiam,
    K.

    ReplyDelete
  17. Świetna stylizacja. Zakochałam się w tej bluzeczce ,szkoda,ze nie mam takiej figury!Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  18. Bluzka przecudna a spodnie bardzo fajnie się prezentują na Twojej figurze :-)Super !!!

    ReplyDelete
  19. suuuuuuuuuuuuuperrrrrrrrrrr!:)

    jest energia i klimat!:)

    pozdr

    ReplyDelete
  20. Fantastic photos and you look really great!
    Very nice blog dear. I am your new follower :)

    http://margifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. piękna jesteś
    świetny blog dodaję do obserwowanych :)

    ReplyDelete
  22. super wyglądasz no i piekne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  23. extra outfit:) świetnie wkomponowałaś się w tło - rewelacyjne spodnie,buty,idealna całość:)naszyjnik i kapelusz dodaje pazura całej stylizacji - super

    ReplyDelete